مهم ترین علت های گرفتگی لوله
مهم ترین علت های گرفتگی لوله
جمعه 21 بهمن 1401 ساعت 21:13 | بازدید : 107 | نویسنده : عاطفه | ( نظرات )

چه در زمستان‌های مرطوب و چه تابستان‌های گرم و مرطوب در آگوستا، GA، جلوگیری از آلودگی روی سطوح آشپزخانه و حمام دشوار است. با این حال، وقتی به آنچه در داخل فاضلاب شما زندگی می‌کند و چه چیزی را در آنجا می‌گذارید فکر می‌کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که تغییراتی ایجاد کنید. در اینجا چیزهایی وجود دارد که در داخل فاضلاب خود پیدا خواهید کرد.

 

تفاله از صابون

کف صابون حاصل از حمام یا دوش، لایه‌ای از پسماند بر جای می‌گذارد که می‌تواند به مرور زمان مجرای فاضلاب شما را مسدود کند. متأسفانه، صابون های نواری بزرگترین مقصر هستند. توده‌های صابون می‌توانند به سرعت در داخل فاضلاب شما جامد شوند. اگر می‌خواهید از گرفتگی مجرای فاضلاب جلوگیری کنید، سعی کنید از صابون مایع استفاده کنید. روی لوله‌ها و زهکشی‌ها ملایم‌تر است و مانند صابون نواری، باقی‌مانده یا توده‌ای از خود باقی نمی‌گذارد.

 

چربی ها و روغن های پخت و پز

اگر هر روز آشپزی می کنید، احتمالاً مقدار زیادی چربی و روغن آب شما را از دست می دهد. هنگامی که این مواد را در زهکشی خود می ریزید، احتمالاً به شکل مایع هستند. با این حال، چربی به سرعت سفت می شود، و زمانی که این کار انجام شود، لوله های شما را مسدود می کند. برای جلوگیری از این امر، اجازه دهید باقی مانده چربی پخته شده در قابلمه و تابه در دمای اتاق سفت شود. پس از سفت شدن، ظرف را با دستمال کاغذی پاک کنید و حوله و گوشت را در سطل زباله بریزید.

 

موی حیوان خانگی

بسیاری از مردم دوست دارند سگ های خود را در وان حمام بشویند. با این حال، این می تواند در طول زمان مشکلات زیادی را برای فاضلاب شما ایجاد کند. حتی اگر یک ضایع‌گیر در جای خود داشته باشید، موهای کوتاه‌تر همچنان می‌توانند از بین بروند. از شستن حیوان خانگی خود در حمام خودداری کنید. در عوض، دوست پشمالوی خود را در حیاط حمام کنید یا آنها را نزد یک آرایشگر ببرید. شما به تخلیه های خود لطف بزرگی خواهید کرد.

 

موی انسان

موهای حیوانات خانگی تنها چیزی نیست که باعث گرفتگی در مجرای شما می شود. موی انسان هم همینطور. هر زمان که موهای خود را می شویید، طبیعی است که برخی از موهای خود بیرون بیایند و از زهکشی خارج شوند. برای اینکه موها از زهکشی پایین نروند، یک پوشش تخلیه نصب کنید تا آن را بگیرد.

 

دستمال کاغذی و دستمال کاغذی

متأسفانه برخی از افراد بینی خود را باد می کنند و دستمال های استفاده شده را در توالت می اندازند. برخی دیگر مایع ریخته شده را با دستمال کاغذی از روی زمین پاک می کنند و آن را داخل توالت می ریزند. گاهی اوقات، این یک مورد ساده از تمام شدن دستمال توالت و استفاده از یک دستمال کاغذی به جای آن است. با این حال، دستمال‌ها و دستمال‌های کاغذی برای توالت بسیار ضخیم هستند و نمی‌توان آنها را شکست و از هم جدا کرد. نتیجه چیست؟ به زودی یک توالت گرفتگی خواهید داشت.

 

بسیاری از چیزهای دیگر در داخل فاضلاب شما زندگی می کنند که باعث گرفتگی می شوند، از جمله محصولات زنانه و زباله. با این حال، در The Drain Surgeon، ما ابزار مناسبی برای تمیز کردن لوله ها و زهکشی های شما داریم . لوله کش های مجرب ما تشخیص می دهند که مشکل چیست و به سرعت آن را برطرف می کنند. هر زمان که نیاز به تمیز کردن فاضلاب یا سایر خدمات لوله کشی داشتید با ما تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوله بازکنی با ضمانت 100% تضمینی و آدرس khadamatma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 14
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 46
:: بازدید سال : 761
:: بازدید کلی : 1038